On the road again

Liv og glade dage

20140708_211642Så har vi efterhånden været nogle dage her i Frankrig. Vi ankom til pladsen sent onsdag aften, så vi rykkede ind næste morgen og fik sat det hele op. Pladsen var egentlig ganske fin, men der var det problem med stranden, at vandet blev flere meter dybt med det samme, og når der samtidig var meterhøje bølger, var det ikke just børnevenligt, så min yngste søster Sofie, kunne ikke bade. Næste morgen besluttede vi at pakke det hele sammen igen, og køre hen til den campingplads, der hedder Camp du Domaine, som ligger lidt længere mod vest, og som vi har haft et par gode ferier på før. Her ved vi, at pladsen er tip-top og at vandet er børnevenligt. Vi ankom, fik en plads og stillede det hele op. Nu nyder vi havet og det gode vejr. Det blæser lidt, men solen skinner og her er dejlig varmt, så det bliver ikke meget bedre.

I går var vi på marked inde i La Faviere. Det er altid så hyggeligt at rende rundt inde mellem de mange boder, og prøve at gøre et par gode købt. Denne gang blev det for mit vedkommende til en sød og farverig sommerkjole samt en drømmefanger, som skal hjem og hænge over sengen. Jeg elsker simpelthen at fylde både min garderobe og mit værelse med fund fra mine rejser. I aften skal vi til marked igen. Denne gang et det i den hyggelige naboby, Bormes-les-Mimsos, og så er der jo også fodbold i fjerneren. Alle kampene bliver vist på storskærm hernede, så de skal selvfølgelig også ses. Den euforiske stemning der altid er når der spilles VM er bare fantastisk!